Kwalitatief goed glasvezel advies

Het leveren van kwaliteit is één van de prioriteiten van Fiber Expert. Wat verstaat Fiber Expert onder kwaliteit? Voldoen aan de verwachtingen van de klant. De klant heeft voor Fiber Expert een zeer hoge prioriteit. De klant centraal stellen geldt voor de gehele organisatie.

Serviceproviders (aanbieders van glasvezeldiensten) zijn voor Fiber Expert interne klanten. Externe klanten zijn voor Fiber Expert de eindgebruikers (consumenten) van glasvezeldiensten. Het begrip ‘klant’ heeft dus niet alleen betrekking op de externe klant maar ook op de interne klant. De definitie van klant is voor Fiber Expert: Voldoen aan de verwachtingen van zowel de interne als externe klant.

Wij willen voor onze opdrachtgevers kwalitatief gezien schone netto orders opleveren. Dit doen wij doordat we goed luisteren naar de klant en een passend advies geven op het gebied van glasvezel. Wij gaan samen met de klant glasvezel vergelijken om een zo eerlijk mogelijk en passend advies op basis van de wensen van de klant te geven. Daarnaast kunnen wij desgewenst het proces van order inleg tot aan aansluiting van de glasvezeldienst begeleiden. De klant is pas immers tevreden als deze gebruik kan maken van de gekozen glasvezeldienst. Zodra de klant tevreden is weten wij dat we ons werk goed gedaan hebben.

Kwaliteit advies waarborgen

100% gespreksopname
Fiber Expert meet de kwaliteit doormiddel van het opnemen van alle telefoongesprekken die gevoerd worden met zowel de glasvezelaanbieder als de consumenten.

Voicelogging
Bij het afhandelen van telefonische verkoop, kan Fiber Expert desgewenst een voicelog inzetten om de koopovereenkomst vast te leggen. Deze voicelog is voor de interne klant ook op te vragen zodat transparantie gewaarborgd blijft.

Quality monitoring
Fiber Expert maakt gebruik van een kwaliteitsmanager die toetst of de telefonisch adviseur voldoet aan de kwaliteitseisen. Hierdoor zorgt Fiber Expert ervoor dat de telefonische adviseurs op niveau zijn en blijven.