Diensten van Fiber Expert

Glasvezel vergelijken

Overstappen van glasvezel naar glasvezel provider

Fiber Expert Services

Fiber Expert Signaalmanagement

Fiber Expert Gratis glasvezel vergelijken

luisteren naar de wensen en behoefte van de klant staat op nummer één bij Fiber Expert

Fiber Expert is van mening dat adviserend verkopen van het grootste belang is.  Fiber Expert voorkomt met deze aanpak imago-schade en genereert met deze aanpak klant loyaliteit.

Fiber Expert begeleidt de klant van het moment dat de glasvezel order geplaatst wordt totdat de glasvezeldiensten geactiveerd worden door de Reggefiber monteur op klantlocatie.
Er zijn in het glasvezelleveringsproces een aantal stappen die Fiber Expert voor de klant monitort en begeleid hieronder zijn de belangrijkste benoemt.

Bovenstaande zaken zijn heel erg belangrijk in het glasvezel leveringsproces en Fiber Expert legt aan elke klant waar nodig is uit wat het betekent en waar de order zich op dit moment bevind.

De klant kan ook altijd contact opnemen met Fiber Expert als er vragen zijn over de levering en service gedeelte van glasvezel.

Fiber Expert wilt dan ook nog bemiddelen voor de klanten waar de levering stagneert of er issues zijn met service gerelateerde zaken.

Bij alle klantcontacten draagt Fiber Expert er zorg voor dat de klant centraal staat en het klantcontact op het hoogste niveau wordt afgehandeld.

We verschaffen onze opdrachtgevers waardevolle informatie omtrent klantsignalen, klanttevredenheid, bereikbaarheid en kwaliteit. Door te meten kunt u inspringen op de percepties van uw klanten over uw bedrijf, uw producten of uw serviceverlening.

Geweldige service gekregen van Fiberexpert, zowel vooraf als achteraf!

Glasvezel klant 1

Binnen 2 maanden was al het glasvezelwerk op kantoor geregeld, we konden gewoon verder werken!

Zakelijke klant

Via FiberExpert overgestapt naar een glasvezel provider, het enige wat ik merkte was dat mijn internet veel sneller werd!

John Dimmer

Overstappen van glasvezel naar glasvezel provider

Het overstappen van de ene glasvezel provider naar de andere glasvezel provider is geen ingewikkeld proces zoals meerdere vergelijkingssites doen voorkomen. Dit komt omdat de meeste providers hun werknemers niet volledig goed trainen en op de hoogte houden van de laatste recente ontwikkelingen.
Het is dan helaas ook vaak zo dat wanneer u overstapt van glasvezel provider naar een andere glasvezel provider u een tijd zonder dienst kan komen te zitten. Als u ervoor kiest om over te stappen en u heeft u laten adviseren door Fiber Expert nemen wij de verantwoording op ons dat u van provider wisselt met een dienstonderbreking van ongeveer één uur. Wij kunnen dit namelijk garanderen aangezien wij jaren ervaring en de kennis in huis hebben om dit volledig in goede banen te begeleiden.

Daarom is ons advies ook om gratis gebruik te gaan maken van Fiber Expert als u er over na zit te denken om over te stappen van glasvezel provider.
Wij beschikken de kennis over alle glasvezelnetwerken in Nederland en hierdoor kunnen wij u ook het beste adviseren over welke overstap u allemaal kan doen met of zonder NT (modem) omruil.

Fiber Expert Services

Flexibele Schil:
U heeft als service provider een eigen klantenservice, maar gedurende de dag op piekmomenten, tijdens ziekte, vakantie, acties of escalaties heeft u extra ondersteuning nodig om uw bereikbaarheid op het gewenste niveau te houden. Hiervoor kunt u Fiber expert als flexibele schil op en afschakelen. Het ervaren team van fiber expert handelt uw calls op professionele wijze en volgens uw richtlijnen voor u af.

Totaaloplossing:
U wilt uw totale klantenservice activiteiten uitbesteden en onderbrengen bij een betrouwbare en professionele partner. Fiber Expert kan al deze activiteiten voor u uit handen nemen en voor uw organisatie een dedicated team inrichten dat al uw telefonie verkeer op een hoogstaand niveau voor u afhandelt. Fiber Expert zorgt voor een optimale inzet zodat de door u gewenste service levels gehaald worden.

Flexibele Schil:
U heeft als service provider een eigen klantenservice, maar gedurende de dag op piekmomenten, tijdens ziekte, vakantie, acties of escalaties heeft u extra ondersteuning nodig om uw bereikbaarheid op het gewenste niveau te houden. Hiervoor kunt u Fiber expert als flexibele schil op en afschakelen. Het ervaren team van fiber expert handelt uw calls op professionele wijze en volgens uw richtlijnen voor u af.

Webcare (E-mail, SMS, Social Media):
Niet alleen uw inkomende telefonische klantcontacten worden door Fiber Expert professioneel afgehandeld, ook inkomende klantcontacten via e-mail, SMS of Social media zijn bij ons in vertrouwde handen.

Backoffice Activiteiten:
De contactcenter medewerkers van Fiber Expert zijn naast het afhandelen van klantcontacten ook in staat om voor u uw backoffice activiteiten af te handelen.

Fiber Expert Signaalmanagement

Fiber Expert wil de specialist worden op het gebied van Signaalmanagement, zowel op de B2B als op de B2C markt. We verschaffen onze opdrachtgevers waardevolle informatie omtrent klantsignalen, klanttevredenheid, bereikbaarheid, kwaliteit en medewerkerstevredenheid. Door te meten kunt u als bedrijf inspringen op de percepties van uw klanten over uw bedrijf, uw producten of uw serviceverlening.

Fiber Expert Signaalmanagement gaat verder dan alleen klantsignaalmanagement.

Soorten campagnes
Onder Signaalmanagement vallen bij Fiber Expert de volgende campagnes:

Bereikbaarheidsonderzoek:
Het meten van de bereikbaarheid van uw telefonische ingangen op verschillende momenten van de dag op verschillende dagen van de week. Hierbij wordt het aanname percentage en de wachttijd gemeten.

Kwaliteitsonderzoek:
Het meten van de kwaliteit van uw telefonische ingangen. Hierbij wordt de correctheid van de antwoorden en het voldoen aan verschillende eisen op het gebied gespreksvaardigheden gemeten. Het Kwaliteitsonderzoek kan vanzelfsprekend gecombineerd worden met een bereikbaarheidsonderzoek.
Een kwaliteitsonderzoek kan ook plaatsvinden op andere dan telefonische ingangen zoals e-mail, chat of live contact.

Tevredenheidsonderzoeken:
Tevreden klanten en tevreden personeel zijn voor uw bedrijf van het grootste belang. Met een tevredenheidsonderzoek meet u de tevredenheid van uw klanten over uw producten of dienstverlening of u meet de tevredenheid van uw werknemers over uw organisatie.


Enquetes:
Door middel van enquêtes (telefonisch of per e-mail) kunt u op eenvoudige wijze informatie inwinnen voor uw bedrijf. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan het peilen van interesse voor een mogelijk nieuw in de markt te zetten product of dienst. Dit kan zowel onder uw huidige klanten als onder potentiële klanten.

Loyaliteitscalls:
Loyaliteitscalls zijn bedoeld als proactieve calls om de tevredenheid te waarborgen. Hierbij kunt u denken aan het verwelkomen van nieuwe klanten, bestaande klanten die al langere tijd aan uw bedrijf verbonden zijn bedanken, na klachten/storingen contact zoeken met de klanten om te infomeren of de problemen zijn opgelost enz. Deze calls lenen zich ook goed voor een combinatie met gegevensverificatie.
Door het tonen van betrokkenheid bij uw klanten zullen klanten zich betrokken voelen bij uw bedrijf. Eventuele klantsignalen die tijdens deze calls naar boven komen worden geregistreerd en geanalyseerd.